به گزارش یزدفردا: دهستانی در این نشست، هفته ارتباطات و روابط عمومی و انتخاب این هیات رئیسه را تبریک گفت.
وی با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومیها افزود: روابط عمومی را نهادی جریانساز میدانم که با تعیین اهداف و برنامهها، به عنوان مغز متفکر سازمان عمل میکند.
وی ادامه داد؛ این واحد با تدوین استراتژیهای مناسب، رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاهها را افزایش میدهد.
معاون استاندار یزد با تأکید بر نقش روابط عمومیها در خدمترسانی، ایجاد رضایت و امیدآفرینی، خاطرنشان کرد: همه دستگاهها باید در خدمترسانی به مردم، ایجاد رضایت و امیدآفرینی نقشآفرینی کنند و روابط عمومیها نیز باید افکار عمومی را در راستای این اهداف هدایت نمایند.
وی افزود: هرچند ممکن است کار روابط عمومیها بهصورت مستقیم دیده نشود، اما آنها تکمیلکننده کار مدیران هستند.
دهستانی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمانها تأکید کرد: حلقه اول و آخر تحقق اهداف هر سازمانی در اختیار روابط عمومی است و انتخاب نیروهای شایسته، ایجاد زیرساختهای لازم و بها دادن به این واحد، از ضروریات است و ما در ابلاغ به مدیران برای توجه ویژه به روابط عمومی، هیچ محدودیتی قائل نیستیم.
وی با بیان حمایت کامل از روابط عمومیهای استان گفت:در حمایت از مجموعه روابط عمومیها هیچ محدودیتی نداریم و هرجا ورود ما مؤثر باشد، قطعاً اقدام خواهیم کرد و روابط عمومی در اولویت مأموریت دستگاههاست و ورود بهموقع و هوشمندانه آنها، همراه با هم افزایی رسانهای، میتواند به نتایج بینظیری مانند مدیریت بحران اخیر در مسئله خط انتقال آب یزد منجر شود.
و در پایان معاون استاندار یزد از زحمات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد تقدیر کرد.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
چهارشنبه 28,مه,2025